30 Ağustos 2005

Hoşgeldiniz..

Merhabalar, pek hoşgeldiniz..

2teker işi mühim iş. Devamlı öğrenme durumunda olmak lazım. Lakin herkes farkında ki ortamda bir türkçe kaynak eksiği var. Ben de dedim ki; "madem bu kadar ingilizce kaynak karıştırıyorum, yapabildiğim kadarını türkçeye çevireyim, sahiplerine mail de atayım. Böyle böyle, ben sizin ingilizce yazdığınızı türkçeye çevirdim diyeyim. Vatana millete hayırlı bir iş yapmış olayım."

Ben sadece haziran 2005'ten beri motor sürüyorum, motorsiklet deneyimim de pek çok motorcuyla karşılaştırmaya değmeyecek kadar az. Yapmak istediğim ahkam kesmek değil, ingilizce sitelerde, forumlarda kendim için okuyup denediğim şeyleri türkçeye çevirmek ve ingilizce bilen bilmeyen başkalarının da yararlanmasını sağlamak.

O yüzden bundan sonra burada yayınlayacağım bilgilerin mutlak olduğunu sanmayın. Tabii ki google'da "motor" yazip arama yapip karşıma çıkan ilk ingilizce paragrafı çevirmeyeceğim! İngilizce forumlarda insanlarin takdir ettiği, kabul ettiği kaynakları çevireceğim. Fakat yine de en usta şöförden duyduğumuza bile şüpheyle yaklaşmalı, eleştirmeli, daha iyisini, daha uygununu aramalıyız. Nitekim yazacağım her yazının altında "comments" diye yorum yapabileceğiniz bir köşe var. eğer yazılanların yalnış, eksik vs. olduğunu düşünüyorsanız oraya yazın. Uygunsuz ve ya alakasız yazıları silerim, baştan uyarayım.

Neyse lafı çok geveledim, siz konuyu anlamışsınızdır. Eğitim şart. :) Bu arada, eğer bana bu işte yardım etmek isteyen ve ya yazdıklarını burda yayınlamak isteyen vs. olursa bana mail atsın. Ve ya motordelisi.com forumunda Dae666 nickinden beni bulsun.

Adettendir, araya şu lafı da sıkıştırayım: Aşağıdaki egzersizlerin, bilgilerin ve ya çevirinin doğruluğundan ne bahsi geçen yazıların yazarları ne de çevirmenleri mesul değildir.

Saygılar, sevgiler..
Dae

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home